Przejdź do głównej zawartości
Dawno temu porzuciłam "sutasz" na rzecz macierzyństwa, które pochłonęło mnie totalnie 🙈❤️
2 lata temu powróciłam niczym syn marnotrawny na łono handmade. 
Początkowo z koszulkami dla dziewczynek. 
Obecnie posiadam ofertę dla całych rodzin. 
➡️ Komplety rodzinne 
➡️ Koszulki męskie i damskie 
➡️ Koszulki dziecięce 
➡️ Body niemowlęce 
Na starcie odzież malowana ręcznie. Od tego roku posiadam również nadruk/naprasowanka.
*** dla każdego coś dobrego
** projekty indywidualne/personalizowane
-------
Koniecznie wpadnijcie na profile fb czy insta. 
W najbliższym czasie startuje też sklep internetowy 💪💪💪




  •  


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WISIOR - "JĘZOREK"

Wisior wykonany pracochłonną techniką haftu sutasz, w kolorach czerni, czerwieni i srebra...ozdobiony różnymi koralikami, czarnymi perłami oraz czerwoną łezką Swarowskiego. Krawatka srebrna z próbą 925 długość  8 cm szerokość  7-8 cm

Sutaszowe Wyzwania

Od jakiegoś czasu należę do sutaszowej społeczności w której organizowane są WYZWANIA polegające na wykonywaniu przez chętne sutaszystki tego samego projektu, rysowanego przez zwyciężczynie ostatniego wyzwania :) Zwycięzcą w kwietniu została Agnieszka Gł O to rysunek A tak wygląda moja praca Jak wam się podoba ?? Ja już nie mogę doczekać się kolejnego rysunku :)